Snart redo.

 
Work, work baby...
 
Om 25 min från nu så ska jag befinna mig på jobbet. 2:a natten av 3 i rad. Bara att jobba på.
Sen sist jag skrev (i somras) så har jag fått ett jobb!
Jag trivs jättebra och är superglad över att jag äntligen har en trygg inkomst. Efter att ha varit i vikarieträsket ett braaa tag så kunde det ju inte bli bättre.
 
Jobbar numera som personlig assisten 100% men mer än så varje månad då det är lite ont om vikarier, men det löser sig nog snart. Jobbar långa pass vilket känns väldigt skönt då jag är ledig mycket och får mycket mycket mer tid för familjen. Hur det löser sig med att jobba långa pass och nätter dessutom när man har barn är ju "tack vare" att Benny är hemma. Men samtidigt är det väl trist att inte han har jobb. Det hade ju varit sååå mycket bättre. Men det var nog lite ödet ändå. Hade inte han blivit av med sitt jobb så hade inte jag kunnat hoppa på den tjänsten som jag har..
 
Nu får vi hoppas på att han tar körkort under tiden han är hemma och hittar ett jobb på hemmaplan istället så att det löser sig med barnen. Blir ju lite svårt annars för mig att jobba kvar om han hittar jobb då han måste åka iväg och vara borta :/
 
 
Jaja vi får väl se hur det löser sig..
 
 
Hejsvejs :)
 
 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0