Skönt ute.

 
Idag var det så där härligt ute. När jag klev utanför dörren på jobbet så kände jag att det var en sån där dag då man ska med ungarna ut på något.
Kom hem till mina älsklingar och gav förslaget till B att vi kunde ta med kidzen upp till pulkabacken. Men icka. Han orkade ej, det är ju tufft att vara hemmapappa vettni ;)
 
Tog med ungarna själv ut på gården så dom fick leka av sig. Rullade snöbollar, sprang runt, åkte pulka och gjorde en minisnögubbe som Kevin sen sparkade sönder. Frågade varför han gjorde så och då sa han (inta ha någon snögubbe, han är ledsen) haha :)
 
Efter att tag ute med bus och lek så gick vi in för att fika lite. Bulle och mjölk beställde Kevin. Det slutade med att halva bullen var oäten för den var kladdig och då var den inge god tydligen och muggen med mjölk vändes upp och ned så det var bara att torka. Efter fikat la vi oss och tittade på Nalle puh och så somnade lillkillen :)
 
 
Nu har jag duschat vilket verkligen behövdes!
 
Paj blir det idag till mat här hemma så nu ska jag väl påbörja den och bara ha en sån där hemmamysdag utan smink!!
Sminket används inte lika flitigt längre kan jag säga. Tro varför? Är det för att jag flyttat ut på landet haha? Hade inte kunnat sminka mig heller för den delen då sminket befinner sig på mitt jobb ;)
 
 
 
Skulle föresten vara intressant att veta om det fortfarande är någon som följde mig förut som kikar in på bloggen fortfarande? Eller om det är nog ny såklart.
Nu har jag ju inte varit så aktiv på ett halvår så besökarna är ju inte precis så många längre :)
 
Lämna gärna en kommentar..
 
Kram!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Jag är in och kikar! Gillar att läsa vad ni har för er! :)

Är Kevin lite ovan vid att mammsen jobbar regelbundet kanske? ;)

2013-01-06 @ 21:24:19
URL: http://sandravardag.blogg.se

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0