Ett nytt år har satts i rullning.

 
 
 
Hello you!
 
Here I am with all my dreams and thoughts. A new year of hope and love!!
 
För det första.. Gott nytt år och god fortsättning!.. Hur har ditt nya år börjat?
Visst är det ändå en speciell tanke med det nya året? På nyårsdagen, den första dagen på det nya året så känner man sig ganska slut, trött och seg. Nästan som att man är bakis efter det gågna året men ändå så känner man något visst. Liksom en ny känsla om en ny början. Ett blankt blad som ska fyllas med nya ord, meningar, drömmar, tankar, glädje, sorg och förhoppningsvis många nya händelserika och bra dagar..En önskan om ett så bra år som möjligt då man vill göra dom där sakerna som man kanske inte hann med förra året. Nya saker att se fram emot... Så känner jag i alla fall.
 
Ett år går fort men om man tänker efter så är du ju faktiskt en heeel del som händer på ett år ellerhur?
Överlevde jordens undergång gjorde vi ju också. Herr gud. Snälla kan dom inte bara sluta med allt trams. Jag har svårt för att tro på sånt där men samtidigt så blir jag ju SKITRÄDD.
 
Ja och äldre blir man också men nog talat om det haha ;)
Där satte vi punkt.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0