Nu blir det flytt!!!!! :)



YEEEEES!
Idag blev det klart! Erbjudandet vi fick förut och som kanske skulle ha blivit fastställt sist jag skrev blev framskjutet tills idag...
Idag har jag alltså träffat några ägare till ett hus som ligger i hansjö OCH VI FICK HYRA DET!!! :)

Jag är verkligen superglad!

Drömmen om att bo i hus blir nu alltså verklighet och drömmen om att bo i eget hus är ju ett snäpp närmare i alla fall. Äntligen ska jag kuna fixa och ordna i en trädgård. Springa ut och leka och fika med ungarna i lugn och ro utan att saker försvinner och 20 andra ungar ska äta på vårat kakpaket mm. mm.
Lugn och ro... Mmmm. Nog för att det är skönt att bo så här också och att det finns många kompisar till barnen men det har blivit väldigt påfrestande att bo här eftersom att föräldrar inte har koll på sina barn för 5 öre. Dom snor saker, har sönder saker, gården ser ut som en soptipp, ska man fika eller sitta ute så samlas allla där man är, inget får man ha i fred och har man sovmorgon så blir man ändå väck suuupertidigt av att barn plingar på och ska leka...

Ja det ska bli skönt på många vis faktiskt. Det blir även större, bättre med förvaringsutrymmen och det är en kamin i köket vid matplatsen!!! :)

NU ÄR JAG GLAD!

Flyttlasset går troligen i slutet av juli månad så nu har man verkligen något att se fram emot och VERKLIGEN mycket som ska går igenom PUH! Kommer vara heeelt slut efter att det är klart kan jag tala om.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Matildan

Men jaaa!! Vad kul! Grattis!!!

2012-05-04 @ 09:20:48
Postat av: Malin O

Gu så skoj - grattis =D

2012-05-04 @ 12:07:38

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0