GRATTIS till mig!





Haha!
Bjuder på en gammal bild.

Idag blir jag hela 26 år gammal! IIIIiiiii! Åren dom bara springer ivär. Jag kommer ihåg  när man var runt fjorton kanske och man velade vara äldre än man var. Jag undrade hur det skulle vara att vara 20 år. Att få gå på krogen och få köpa alkohol :)
Att ha körkort osv. Jag vet att jag tyckte att dom i 30 års åldern kändes gammla haha. Nu är man 26 år och vet hur det känns och jag börjar glida mot 30 (den där "gammla" åldern) Men mentalt så känns det ju inte gammalt och det är det ju inte heller tycker jag nu.... Men jag antar att dom som är 14 år i dagens läge ser mig som gammal då haha.

Jaja.

Min dag har i alla fall varit TOPPEN! En helt vanlig dag eftersom att mitt "kalas" var ju även när Saga hade sitt kalas så här hemma var det ju inget planerat idag och present av min familj fick jag ju förra helgen.
Kevin har varit på dagis idag, sen hämtade jag honom och åkte hem. Svärfar och svägerskan kom hit för att svärfar behövde klippas så idag har jag agerat frisör och det gick bra. Fick en present av dom också! :) En superfin ängel I LOVE :)
Sen var vi hemma och bara tog det lugnt. Efter maten åkte vi hem till mina föräldrar för jag hade önskat mig marängswich av mamma vilket var 100 år sen jag åt. Min mormor var där och jag fick mer fina presenter! Jag hade ju inte räknat med något idag så det var ju väldans gulligt!

Vi fikade och det var SÅÅ gott :) Så var vi väl där tills det var dags att åka hem och lägga Kevin. Han har precis somnat, Saga sover borta och nu blir det MYS med älsklingen!

En kanondag.
Jag har varit på toppenhumör idag. Det kan ju ha att göra med att det händer så mycket också och just det att vi ska flytta!! Jag är så himla lycklig och tacksam för det. Så nu ska införskaffas lite flyttkartonger så att jag kan börja packa allt som inte kommer att användas och ställa ut allt i garaget. Garaget kommer ju ändå inte att användas för bilen i sommar :)

Åååå jag längtar!! :)


Sen har jag en till liten överaskning men det avslöjar jag sen haha.


Ha en fin kväll!
Många kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0