Familjen utökas. Snart blir vi 5!


God kväll.

Ja det är sant! Men inte en till bebis. utan vi har blivit med katt. :)

Efter att i många år fått höra Saga tjata om diverse djur hon vill ha så har vi nu gett med oss. Jag gillar djur men har inte varit så förtjust i att skaffa själv.
Vi bor ju i lägenhet för det första och sen så har vi redan sååå många katter på området som skiter överallt och har pissat ner både en fäll jag hade i Sagas vagn när hon var liten och utedynor så NEJ jag har absolut inte tyckt om katterna på våran gård och därför fått avsmak.
Benny har jämt velat ha hund men det känner jag är för stort ansvar och han jobbar ju borta så jag tänker inte ta på mig hela det ansvaret.

Katter har ju också en tendens att klösa sönder allt möjligt som tex doffor (INTE BILLIGT) och det är jag också rädd för...

Men NU. Nu blev det så ändå att vi skaffar oss en katt.

I huset som vi ska flytta till så bor det en familj som jag är uppvuxen med. Dom är vänner till mina föräldrar och deras katt har fått kattungar för ca 3 veckor sen. Saga har ju tjatat och nu tog vi beslutet och åkte upp dit idag för att kika på dom och att överaska Saga med att en av dom var våran :)
Hon blev superlycklig såklart :)

Här är våran lilla sötnos!









Vi vet inte riktigt vad det är för kön och namn har vi inte heller. Det är något som vi får klura på tillsammans. Jag och Benny tänkte att om det är en kille så ska han heta Johnny Cash med tilltalsnamn Cash :)
Johnny cash klädde ju sig alltid i svart och hans musik är ju underbar.
Lilla Cash :)

Nej men Saga var inte så förtjust i det så vi får spåna vidare...
Kevin var sååå intresserad av dom små sötnosarna och velade hela tiden att jag skulle hålla katten mot hans ansikte så han kunde mysa med den :)


Skulle det inte vara så att vi skulle flytta så hade det inte blivit av men nu känns det ok faktiskt.

Visst är lillkissen söt då?? :)



Nej nu ska jag kika vidare på big brother och njuta när Jennifer åker ut. Men gör hon inte det då är det nå fel! För den människan verkar inte ha alla hästar hemma..

God natt!





Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0