Äntligen sängen!


God kväll.

Äntligen har jag fått komma i säng efter en lååång dag. Idag var det Sagas tur att få feber så hon har bara legat hela dagen. Jag har fipplat med både det ena och det andra. Har varit ute med Kevin och lekt också och så var det en som kom hit och tittade på lägenheten och hon hade bestämt sig så nu kommer hon att ta över efter oss.

Det känns skönt att flytta och jag längtar men samtidigt så känner man ju att det är lite sorgligt och jag kommer att sakna den här lägenheten. Vi har ju ändå bott här i 7 och ett halvt år!!
Jag har trivts så jäkla bra och vi har sagt det att ska vi flytta härifrån så ska det bli till hus isf för bättre läge på en lägenhet i orsa är svårt att hitta och sen det att man har fixat det som man vill och bott in sig :)

Jaja det kommer säkert att bli jättebra det här :D

B är på väg hem. Han ringde nyss och var i borlänge så nu är han snart hemma. Nu i helgen har jag ingen aning om vad vi ska göra. Det visar sig.

Ha de bra så länge!

 


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0