Ångar på utav bara den!


Jag har varit som en virvelvind denna vecka känner jag! Har inte alls haft tid till att blogga då jag istället lagt prio 1 på att rensa och städa hhär hemma. :)

På måndagen blev det KRÅNGEL AB! Pappa och dom tog våran bil till jobb för att pappa behövde besikta sin på måndagen vilket alltså jag fick göra. Saken är bara att hans batteri är  så dåligt att jag måste ladda den hela tiden mm mm. Jaja för att göra en väldigt lång historia kort så kan jag säga att jag kom till besiktningen men väl när jag skulle starta den för att åka in så startade den inte. Jag fick hjälp av dom som jobbade där! Pinsamt!
Sen när jag skulle hem så stannade den på bron i mora inte alls långt ifrån besiktningen. Jag ringde pappa hysteriskt. Vad gör jag nu då????!! Kevin i bilen och skulle på dagis!
Det löste sig till slut och jag fick hjälp med att starta och kom hem till orsa. Fick krångla över allt till min mormors bil som jag fick låna och Kevin kom siig på dagis i alla fall.
Ja det där var verkligen att korta ner för jag vet inte hur mycket flängande och krångel det var på den förmiddagen.
Sen tog jag tag i skrubben! Jag har rensat ut allt där inne. Sånt som ska kastas, packat i kartonger sånt som inte kommer att användas fören vi flyttat och städat där inne mm.

Ja och inte bara att det var krångel med bilen. Dammsugaren gick sönder samma dag JAHA! Kul... Jag som dammsuger varje dag här hemma nu för tiden.
Jag fick låna svägerskans och B har köpt en ny idag i stockholm som han kommer med i morgon YES! :)

Annars har jag bara fortsatt. Jag har gjort rent skåpet unnder diskbänken, dammat dammsugit, gjort i ordning på baksidan, planterat lite blommor, skura HELA bardrummet och gått igenom allt där inne och så har jag gått igenom min garderob! OH MY GOD! säger jag bara. Jag har inga kläder kvar. Så illa är det, så är det något som behövs införskaffas så är det kläder åt mig!!

Kevin hade feber igår också. Stackaren. Men det var bara 1 dag. Idag har han varit som vanligt igen så jag vet inte vad det var för konstigt.


Ja kan jag säga mer än att jag har haft fullt upp. Men så jädrans skönt att få så mycket gjort!

Imorgon fortsätter dagen med städning, diverse genomgång, byte av sängkläder och visning av lägenheten :)


Önskar dig en fin kväll!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0