Älskade älskade!


Nu är min älskade gubbe hemma och han kom hem med en ny dammsugare med BRA sug!! Haha. Jag skrev det i ett mess till honom att det måste vara BRA sug. Det finns så många värdelösa dammsugare och då känns det som att det tar dubbelt så lång tid att dammsuga. Men nu äntligen kan jag dammsuga igen och det känns ren efter golven. Härligt!

Fick även denna fina av honom som lyser fint inne i sovrummet!





Så fiiiin. :)
Jag blev jätteglad såklart. Älskade underbara man vad söt du är!


Jag har precis kommit hem ifrån min älskade vän Linda där jag druckit te och fått höra hur underbart hon har haft det när hon var utomlands!
Hon kom hem igår. Gissa om man själv blir sugen på att åka utomlands? :) Någon gång är det väl våran tur också.


Trevlig kväll!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0