Kattägare!

Hej på er :)

Är hemma på lunch en sväng eftersom att snurriga jag gllömde matlådan hemma. Det blev lite panik i morse då jag vaknade 1 timme senare än jag skulle! Men jag hann i tid trots allt :)

Fick precis ett samtal som gjorde mig glad och som framförallt kommer att glädja ungarna till 1000. Vi ska nämnligen åka och hämta våran lilla kisse idag eller i morgon vilket betyder att vi måste sticka in till mora direkt jag slutar jobbet för att inhandla lite MÅSTE HA till katten. Åker nog troligen och hämtar den redan ikväll!... ÅÅÅåå va spännande. Dags att göra hemmet lite kattsäkert tror jag haha :)

Nu ska jag återgå till jobbet!
Ha en fin dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0