Det närmar sig...

 
Nu känns det att det börjar närma sig flytt! :)
Idag var jag upp till huset. Dom som bor där nu har i stort sett flyttat allt och är klara. Det ska städas och nästa vecka så är det nästan klart för att flytta in men vi ska inte in än.
 
Dom som äger stället skulle väl fixa lite innan och så måste vi åka upp och måla innan vi flyttar in.
Jag börjar få lite smått panik nu faktiskt. Det är inte LITE som ska målas! Sovrummen, vardagsrummet, lite i hallen, alla lister, dörrar och tak. Jag kommer att slänga på vitfärg på allt! Enklast möjligt så att det bara är tt flytta in så får man pula med lite annat och kanske bestämma sig för någon tapet eller så senare :)
 
Så mellan allt jobbande så får jag klämma in målning på mina lediga dagar och sen är det dags!
 
Herre min je allt som ska packas och med! Jag säger då det att jag ser fram emot när det är klart... :) Längtar!
 
 
 
En lugn och fin midsommar har vi haft. Kommer nog lite bilder på det sen.
 
Imorgon kliver jag upp tidigt för att ombesikta bilen, shoppa färg och gå på möte på arbetsförmedlingen vad nu det ska vara bra för?? Hatar dom där mötena... Men men, måste ju göras.
 
Gonatt nu!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0