Äntligen...


Nu är BigBrother slut och helt klart så var det rätt person som vann tycker jag :)
Så nu äntligen kan man börja koppla av och inte låsa fast sig varje kväll för att man måste se programmet och kan numera välja att lägga sig och sova när man vill haha...
Ja för oavsett hur trött jag än varit så har jag tvingat mig att sitta uppe för att titta. Jag vet att det går repris och att det går att kika på datorn sen men det blir inte av för min del och så är det ju skönt att se det när barnen somnat så att man inte missar något :)

Jag har jobbat en del och det känns bra. Jag jobbade idag och det var meningen att jag ska jobba imorgon och på tisdag men Saga är sjuk så då får jag vara hemma.
På fredag ska jag i alla fall jobba vad jag vet och nu står det inte på fören sommarens arbete drar igång. Midsommarhelgen börjar jag :)
Känns skönt att börja tjäna lite pengar och jag trivs med jobbet och dom jag arbetar med så det är kul..

Nej nu ska jag sova.
God natt!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0