what a day!


Snart är fredag den 13:e äntligen över haha...
Utöver det som hänt tidigare så har det inte hänt så mycket mer tack och lov. Jag blödde näsblod som kom helt plötsligt och hur ofta gör man det då? Men HEY varför inte ta allt på en gång medan oturen ändå rullar på tänkte jag. Saga började också blöda näsblod. Mysko!! Men men.. Det kunde ju ha varit vilken dag som helst men lite konstigt är det nog ändå eftersom att det är just fredag den 13:e eller?
Kevin var också på väg att ramla ner för trappen hemma hos mamma när vi var där. Fick tag i honom i sista sekunden. Jag FLÖG verkligen fram!!! Dom har ingen grind utan vi använder oss av en stor hög och tung pall som fungerar lika bra. Oturligt nog så var den inte stängd helt eftersom att Kevin legat och sovit och jag och mamma hade burit upp ett skåp som jag satte mig och skruvade ihop... Jaja tur att jag han få tag på han i alla fall. Pulsen var enormt hög vill jag lova och svettningarna kom! Fy!!! Det kunde ha gått illa ju..

Nä det käns skönt att denna dag snart är över, så hoppas jag på en turdag i morgon istället och att mobilen fungerar. Har inte så stora förhoppningar på det men jag håller verkligen tummarna!

Har du haft någon otur idag??

Nu ska jag lägga mig och kika lite på Desperate housewifes igen. Ungarna har somnat! :)

Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0