Världens tråkigaste blogg!


Är nog den du läser just nu :D

Sen gubben kom hem så har det varit full fräs. Mycket av tiden har gått åt på att hjälpa till hemma hos mina föräldrar med köket som jag skrivit om förut. Det går framåt och det är så himla roligt att se när köket börjar ta form :)
Det som ska inväntas nu är en rormokare och en som kan hjälpa med att dra lite el så kan vi fortsätta.

Annars så har dagarna bestått mest av att umgås, leka och mysa.
På kvällarna när barnen somnat så har jag och B plöjt igenom lite mer desperate housewifes avsnitt.
Dom vardagliga sysslorna rullar på och är det någon som sitter vid datorn så är det gubben. Min tid vid datorn är minimal och därför blir det inget bloggande gjort heller. Tråkigt....
Men så är det och så får det väl bli nu den närmsta tiden antar jag. Inspirationen till att blogga är innte den bästa heller så det får bli lite hattande fram och tillbaka innan jag hittar tillbaka antar jag.

Jag älskar ju att få blogga och vill helst varje dag så jag hoppas på att jag kommer igång igen snart.

Jag hoppas att ní alla har det bra och att ni håller er friska och pigga.. Ja för nu går det mot ljusare tider och det står inte på fören våren knackar på dörren.. :) Man måste tänka positivt eller hur? :)

Många kramar.




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0