Lördag!


God kväll/natt..

Hoppas att du haft en bra lördag!

Min spenderades hemma till en början med barnen. Vi lekte bla resturang. Saga velade att jag skulle skriva en meny och hon skulle beställa. Det blev glass som vi satt och fikade under tiden Kevin sov :)

Vid 15 tiden så åkte vi ner och handlade. Det är ju lördag så lite godis fick man ju lov att handla hem. Vi åkte till kära Linda efter det och hennes lille Liam där barnen lekte och vi drack te. Mysigt!
Efter besöket hos Linda åkte vi förbi mamma en sväng och sen blev det hemgång. Kevin nattades och sen var det dags för mig och Saga att ha lite lördagsmys! :)

Återigen skulle det lekas resturang och denna gång skulle jag beställa. Lillskruttan skulle trä godis på spett men lyckades sticka sig i fingret så hon la upp det fint på ett fat i stället.
Hon är så GOOO! Hon älskar att lägga upp saker fint och servera andra. Hon vill ofta leka såna lekar då hon vill vara betjänt och hjälpa till eller att hämta något, att passa upp på en och som sagt servera och lägga upp fint pa fat :)
Tro vad det blir av henne?? Kock, inredningsarkitekt eller kanske bara lite smått perfektionist som mor sin. haha.
Nej perfektionistt är jag väl inte direkt även om vissa sagt det men ordning och reda och att var sak har sin plats jaaa så är det :)
Film blev det efter serveringen. Ringaren i notre dame.



Mina underbara barn vad jag älskar er!!!

Gonatt nu! :)



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0