Kvalitetstid!


God kväll på er.

Idag har det städats och plockats som vanligt! Det tar aldrig slut. Man kommer att städa tills man dör så det är bara att gilla läget :)
Efter att ha hållt på här hemma nästan hela dagen och jag kände mig lycklig inombords för att det såg ok ut här hemma så åkte vi hem till mammsen som bjöd på mat. Min mormor var där, hon hade köpt skor till barnen.  Jättefina TACK! :) Det dracks kaffe, busades och fixades lite i köket. Mamma målade och jag skruvade lite skåp igen... Sen var det bara att åka hem och natta barnen. MEN fy tusan idag var dom envisa. 2 timmar tog det innan dom somnade in.

Jaja så har min dag sett ut i alla fall :)

Kvalitetstid! Ja det ska jag ägna mig åt nu trots att dom envisa valde att somna senare än planerat. Igår tog jag fram min fina julklapp som jag fick av hjärtat.
DESPERATE HOUSEWIFES!
Bästa serien någonsin! Jag plöjde igenom 4 avsnitt och JA det blev sent haha men sååå värt det. Nu ikväll hade jag tänkt titta på några till och det blir nog sent igen men men jag får skylla mig själv i morgon om jag är trött. Jag är ju vuxen så jag gör vad jag vill haha. Det är kvalitetstid! Tänk när man var liten och längtade efter att bli vuxen och få göra som man vill!
Om man då bara visste alla nackdelar som finns när man är vuxen :)

Kramar!

 


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0