Konstiga komentarer!


God  morgon.

Klev upp med Saga och sa hejdå till henne. Kevin och jag åt frukost, lekte och sen hoppade vi ner i ett bad. Han är så jädrans gooo min lillkille :)
Han har härmat mig för fullt här på mogonen och vi har skrattat. Jag fick lov att filma honom men kan inte lägga ut det här tyvär eftersom att jag filmade med den riktiga videokameran.

Nu när jag skulle in här på bloggen så såg jag att jag hade en komentar på ett gammalt inlägg.. Det är inte första gången.
Ganska så ofta så ramlar det in komentarer ifrån olika och det skrivs på engelska och har oftast samma budska.
"great site" "Thanks for det inte info" eller "nice design" bla bla bla...

Ja helt mysko tycker jag i alla fall. Jag går aldrig in på deras länkade sida eller godkänner komentaren. Jag får för mig att det kan vara virus eller några konstiga sidor..

Vet du något om detta? Brukar du få såna konstiga komentarer på din blogg?


Kommentarer
Postat av: jenny (daniels syster)

jag brukar också få såna konstiga kommentarer! tycker det är lite småläskigt faktiskt :P

2012-01-22 @ 11:26:31

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0