GÄSP!


God morgon!

Här var det god morgon för länge sen!
klockan 4 ringde alla alarm här hemma och det var dags att kliva upp! B fick ett hastigt besked igår om att åka och jobba så dagen igår gick åt till att kolla upp olika resealternativ till Bergen! Det fick bli tåg hela vägen så det var bara att kliva upp tidigt, väcka kidzen och skjutsa in honom till tågstationen.

Är lagomt trött just nu och att kaffet är slut gör det inte bättre... Jag såg igår kväll att det var slut och orkade inte åka iväg för att handla enbart kaffe  så jag har fått vara utan. Det fick bli te istället, gott men inte alls samma sak när det är morgon!

Gubbens dag kommer att gå åt till att åka tåg och min dag vet jag inte alls hur den ser ut. Jag vet i alla fall att jag måste handla och ska nog se om jag kanske tar mig ut på en promenad idag. Händer alldeles för sällan. 

Önskar dig en fin dag!
Kramar..



Puss puss på pappa <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0