Fredag den 13: var det ja! FAAAAAN!


JÄVLA SKIT!

Jag har inte haft en tanke på att det är fredag den 13:e idag. Brukar inte bry mig så mycket om när det är det heller och har aldrig märkt av någon vidare otur trots dagen i ära!

MEN vad var det som hände idag då? Jo Kevin som ni såg i tidigare inlägg ramlade och slog sig! När Saga kom hem ifrån skolan så talade hon om att hon velade byta kläder! En olycka hade skett. Hon hade varit ute och inte lyckats på toaletten i tid så lite hade kommit i overallen och kläderna. Jaha dett är väl bara att sätta igång en tvätt då tänkte jag och tjoffade in allt i maskinen.

Efter ett litet tag hörs ett dundrande ljud ifrån maskinen Jag frågar Saga lite nervöst och tänker "FAN inte mobilen" Du har väl ingenting i fickorna va? JOOOO! Telefonen!
Vi i hela jävla helvete! Ursäkta hur jag skriver men ni ska bara veta hur mycket svordommar som rymdes i mitt huvud då och några kom ju såklart ut... Fort in i badrummet tröck av maskinen och väntade, väntade och väntade på att luckan skulle kunna öppnas. Det klickade äntligen till.... Ut med overallen DYBLÖT. FAAAAAAN! maskinjäveln hade precis lyckats fylla på med vatten och där fick jag fram en blinkande mobil!!!

Plockade istär den snabbt i mollikyler och torkade, torkade! Nu får den ligga 1 dygn sen så är det bara att HOPPAS! Håll nu tummarna!!

Jag satte mig på barnens rum på govet, kunde inte sluta tänka på vad som hänt. Kevin kom fram till mig och tittade med sina otroligt vackra blå ögon med dom långa ögonfransarna och jag såg hans skrubbsår i fejset. Det var då det slog mig... Fredag den 13:e brast jag ut och skrattade ett sånt där skratt man kan få vid liknande nervösa sammanbrott! Kevins ögon förändrade. Han måste ha trott att mamma blivit lite smått galen! Stackaren. Haha.

Jaja ni ser hur det kan gå. Någon Fredag den 13:e lär man väl drabbas och denna var det tydligen min tur!

Sååå. Nu ska jag gå och slita håret av mig ytterligare så önskar jag er lycka till denna dag :)



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0