En trevlig överaskning!


Hej på er.

Jag låg i sängen i morse och myste med Kevin när Saga precis skulle göra sig klar för att gå iväg till skolan. Det plingade på dörren och Saga tjöt rakt ut Det är morfar och pappa!! :)
Superlycklig var hon och Kevin satt brevid mig med stooora ögon. Gissa om han var shockad. Men shocken övergick till jubel och glädje ganska så fort haha.

Vi klev upp och åt frukost, drack kaffe och tjattrade. Mysigt.
Jag visste ju att dom skulle komma hem men inte att dom skulle komma så tidigt.

Ja en bättre morgon kunde det inte ha blivit.

Benny la sig självklart och försökte sova efter ett tag. Dom jobbade ju länge igår och sen satte dom sig och körde över 90 mil och dom har nästan inte sovit någonting på resan hem så man förstår ju att dom är trötta.

Linda hörde av sig nyss och undrade om jag velade hänga på in till mora och kika en sväng. Jag ska väl försöka väcka gubben och höra om det går bra. Förstår ju att han är trött men man kan ju alltid fråga haha.
Ja vi får väl se hur det blir av med denna dagen.

Önskar er en trevlig Tisdag!


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: tack gulle du för fina ord :D så glad jag blir. Jo jag brukar ta emot beställningar på design men just nu har jag lite att stå i, lite kö och mkt att göra i vardagen :) kram

2012-01-17 @ 20:58:04
URL: http://endenise.se
Postat av: Inger

Hei Emelie :-)

For en koselig blogg du har. Og så nydelig du har det hjemme! Det var kjekt å titte innom deg og se hvordan dere har det. Høres spennende ut med kjøkkenet til foreldrene dine...kanskje du får lov å legge ut bilder? Du må hilse de så mye...det er alt for lenge siden vi har sett hverandre. Og hilse resten av familien også selvfølgelig :-)Klem

2012-01-26 @ 22:55:37

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0