En mysig söndag!


Idag har varit en trevlig dag!
Linda och Liam dök upp på förmiddagen, vi drack kaffe och ungarna lekte sen begav vi oss ut på en promenad. Kevin i vagnen, Linda drog Liam på pulka och Saga drog med sig sin bob. Vi traskade upp för backarna mot pulkabacken som ligger brevid ishallen. Där var vi ett tag och ungarna fick åka av sig :)




Kevin tyckte att det var skoj att se alla som åkte och fick åka bob med mig och Saga en gång :) Lillkillen med skrubbsåret under näsan :)

Efter pulkabacken så gick vi hem igen, barnen var hungriga och törstiga så dom fick sig en smörgås och äppelbåtar :)
Vi planerade att äta tillsammans så idag blev det tacogratäng! MUMS! Lyx på en söndag minsann. Barnen har lekt och kollat på film och jag och Linda har fått babbla på omm allt möjligt...
När vi satt och åt så kom mamma förbi och fick äta lite även hon. Ca 5 min efter att hon kommit så dök Lindas man upp och även han fick äta lite. Det babblades på och ungarna lekte. Lindas man tog med sig Liam hem, mamma åkte hem hon också och vi begav oss ut på en till promenad. Saga stannade hemma på gården och lekte med en kompis så det blev jag, Linda och Kevin som fick gå en långpromenad... Snacka om jag var slut efter den promenaden haha.
Vi drack lite te och sen var det dags för Linda att bege sig hem till sina och dags för mig att natta barnen. :)

Dagen har gått fort men det är väl så när man har det kul och njuter av tillvaron. Ja så en riktig mys söndag har det varit! Uppskattar verkligen dagar som denna.

Hoppas att du också haft en fin söndag!

Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0