En liten olycka...


...Händer lätt när man är liten.

Kevin och jag begav oss ut en sväng för att hämta post, sätta upp tvättid, åka pulka och strosa lite i snön. Han stog vid dörren med ena skon i handen och tittade på mig med sina stora fina ögon och gnydde som en liten hund. Ja vad gör man? :)
Klart att jag måste ta med honom ut då när han står och antyder på att han vill ut :) Direkt jag frågade honom om han velade ut så gick han fram till sin overall och drog i den haha. Sötnosen!

Han älskar verkligen att vara ute och strosa runt men när han gick under trappen som går upp till grannen så lyckades han tappa balansen och slå i ansiktet i ett däck som låg där. Stackaren! Det såg ut som att det gick bra men när jag tog upp honom så blödde han så det gick inte så bra ändå tydligen. Skrapade upp sig under näsan och på hakan.




Ja som sagt, en olycka händer lätt med dom små. Vi gick in och han somnade på 2 röda, så nu ligger han och tar igen sig lillkillen...

Idag blåser det ute menn solen skiner. Hade tänkt ta en promenix men har ingen vidare lust när det blåser. Det blir så mycket kallare då. Lillskruttan ska komma hem ifrån skolan, vi ska äta lite och sen måste vi ner  och handla vilket jag inte orkade igår. Visst är det skönt att skjuta upp saker? NOT!
Det blir nog en tur hem till mammsen också eftersom att hon är ledig idag.

Nu ska jag fortsätta lägga in bilder i datorn och pyssla med det till lillen bestämt sig för att vakna :)
Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0