Sjuklingar..


Stackars liten! Kevin blev superdålig igår. Han har kräkts upp allt som han fått i sig och hela natten har han legat med hög feber. Saga har varit sjuk och Kevin var sjuk nyligen han också men åkte på en hejdundrans sjuka nu.
Jag och Benny känner oss också lite hängiga så här hemma går det inte i många knop.
Det känns aningen trist att ligga inne när solen skiner och tinar upp snön utanför fönstren. Men men snart får vi nog komma ut och njuta vi också.

Gårdagen bestod av att tvätta, tvätta och tvätta. Vi åkte ner snabbt till butiken men stackren kräktes ner hela bilen så det blev ingen lyckad tur. Bara att åka hem och städa bil och tvätt för fulla muggar. Jag och Saga bakade lite också :) Sen blev det film mys i den mån vi kunde...


Annars så händer det inte så mycket. Jag söker väl jobb för fullt men har fortfarnade inte fått någon dagisplats :S
Dom säger att det är fullt fram till i höst.... Hmmm undrar hur detta ska gå??
Benny är ju iofs hemma så då går det ju bra men skulle han få jobb så kan ju inte jag jobba... Jaja attans grubblande och bekymmer. Vi får la se hur detta slutar..

Många kramar till er som förmodligen njuter ute i "vårvädret" :)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Men åh! <3 Vi alla tackar här hemma för alla fina ord! Vet inte vem som är stoltast, man bara spritter av lycka!! Haha, hon är HELT klart sin Pappa rätt upp i dagen! ser ingenting i henne av mig :D ännu... Kramar!

2012-02-26 @ 19:17:57
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Nina

Jobbigt när dom är sjuka.. Hoppas ni snart är friska. Hoppas allting är bra med er annars :) Kram /Nina

2012-02-28 @ 08:08:16
URL: http://enungmammasdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Tack Nina :) Kevin är bättre nu. Han åkte på en rejäl magsjuka stackaren. Inte kul när han är så liten.

Annars är det väl bra med oss. Lite jobbigt bara med tanke på att vi båda är arbetslösa ;( Det är det som tynger mycket just nu. Men jag söker jobb och håller tummarna för att det snart löser sig :) Hoppas att allt är bra med dig och din fina familj. Visst är det härligt nu när våren kommer! :)



Kramar!

2012-02-28 @ 12:23:21

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0