Vi är redo...


God morgon.

Här är vi uppe med tuppen och redo för att bege oss av till dagis. 9:30 ska vi vara där så det är snart dax att åka.

Dagarna på dagis har gått jättebra hitills :) Det känns som ett jättebra dagis! Kevin tycker att det är roligt och pratar om dagis. När jag säger att vi ska till dagis så säger han "Takto" som betyder traktor :) För han vill leka med deras traktorer som han älskar! och så säger han "danka" vilket betyder dansa för dom brukar spela musik och så har dom lite utklädningskläder som dom tycker om att sätta på sig när dom dansar :)

Idag tror jag att jag ska få lämna honom en liten stund för första gången! Det ska bli spännande att se hur det går...

Önskar er en trevlig torsdag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0