Sött, romantiskt och lite barnsligt...


För ett tag sen när jag var inne på dollarstore så plockade jag på mig dom här men sen blev jag velig som alltid och ställde tillbaka! Men nu sist så kunde jag INTE låta bli!

 

8 muggar, 8 skålar och fatet inhandlades! Cupcakesen kommer ifrån Lifestyle... Jag funderar på att köpa på mig några till muggar och skålar.

Visst var dom fina :)


Idag har vi  varit på dagis igen och det gick super! Kevin höll på att somna i bilen på vägen hem så jag lade ner honom i vagnen och tog en promenad men då velade han inte somna minsann. Det var väl mycket som var intressant att titta på, men han tvärslocknade när vi kom in :)

Nu ska jag ta mig något att äta innan han vaknar. Är huuuuur hungrig som helst. Konstigt då jag inte brukar vara hungrig vid lunch men har varit det både igår och idag!

Ha det bra!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0