Prinsen eller kanske "prinsessan" haha.


Några bilder ifrån dagis!





Här står han iklädd en rosa mantel. Barnen lyssnar på musik och dansar :)



Här har han fått på sig en blå mantel i stället. Flickorna var snäll och hjälpte honom med att klä ut sig :)


Dagens dagisbesök blev ju lite annorlunda, det var nämnligen dags för mig att för första gången gå ifrån en stund.
Jag sa hejdå och Kevin tittade på mig desperat, gick mot mig och sa "mamma, upp, upp, upp!" Men jag höll fast vid mitt och sa hejdå och gick. Fröken tog up honom och när jag kommit ut i hallen för att sätta på mig skorna så hörde jag att han var lugn.

Jag var kanske borta 20 min och när jag kom tillbaka så var det inga som helst problem. Hej sa jag och kevin blev jätteglad och kom mot mig. Fröken berättade att det gått bra, vissa gånger hade han väl snyftat till och sagt mamma.
Lille plutten! Imorgon ska jag gå iväg en längre stund och nästa vecka utökas det ännu mera. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå :)

Det har ju gått över förväntan i alla fall måste jag säga. Jag trode att han skulle vara jätteblyg, tillbakadragen och väldigt mammig men hela tiden ifrån start så har det gått bra. Nästan inge blyg och leker på för fullt. Men jag antar att tryggheten ligger i att jag bara finns där.

Efter dagis så var det dags att åke hem och äta lunch. Jag ställde mig och stekte pannkakor och det gillades ju skarpt! Han åt som en häst! Sen var det dags att sova middag. :)


Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0