Ny barnvagn!


Först vill jag tacka för era kommentarer!! <3
Det är alltid lika kul när ni skriver. :)


Idag har jag hämtat DEN HÄR!



En riktig sittvagn för lillkillen, så nu ska han få åka skönt!
Fick pruta ner den 400:- plus  att jag fick fotsack till halva priset :) Helt ny och hur skön som helst! Jag är supernöjd...

Skulle egentligen åka på lördag och hämta den men jag kunde bara inte hålla mig :)


Idag har jag hållt igång hela dagen verkligen. Känner mig helt slut!
Städat som en tok på förmiddagen och lekte samtidigt med Kevin så jag blev alldeles svettig. När han skulle sova passade jag på att hoppa in i duschen, han vaknade precis när jag var klar så det var bara att härja vidare. Saga kom hem ifrån skolan och inte lång tid efter det så drog vi in till Mora.
Hämtade barnvagn, handlade på willys, åkte in i centrum och kikade i några affärer. Saga fick sig en bikini eftersom att dom börjar simskola nästa vecka med skolan och jag köpte mig en t-shirt. Sen var vi hungriga så det blev ju fastfood på macdonalds, Kevin behövde också äta. Sen åkte vi in på dollarstor och handlade lite smått där! PUH! In och ut ur bil och fram och tillbaka i affärer!
Vi kom inte hem fören efter sextiden och då var det bara att packa upp, plocka lite och göra Kevin redo för kvällen...


Ja nu har jag bäddat ner mig redan. Käns som att jag skulle kunna somna nu men NEJ jag måste ju titta på Bigbrother först. :)
Även om jag vet att det går att se repris imorgon eller på datorn så är det bara så att jag ska se det varje kväll för oftast så blir det inte av eller så finns det inte tid för att se reprisen.


Imorgon är det fredag! Tro om det blir en lugn dag eller inte??
Snö skulle det tydligen komma också! :( Jag vill ju ha värme nu och så vill jag se det grönska. Tur att B inte bytte till sommardäck ändå innan han åkte. Han hann inte med det men dagen efter så låg det ju en decemeter snö i alla fall så det var väl någon mening med det antar jag..

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0