Nu händer det en del!


Hej hallå!

Det var väl på tiden va?? :D
Det går mot ljusare tider! Inte bara det att det går mot sommaren utan det börjar ljusna för oss också :) Det har varit en tuff period för oss ett tag och därför har nog intresset och orken till att blogga legat på is!
Men nu händer det saker som gör att allt helt plötsligt börjar ljusna och det käns helt OTROLIGT.
Tänk att det bara kan vända sådär :)

Efter regn kommer sol!
Jag vet ju att oftast så vänder det och blir bättre men det är bara det att när man befinner sig på botten så undrar man hur långt det egentligen ska behöva gå innan det vänder.. Att inte veta när det vänder till det bättre är det värsta!!

Benny har fått jobb!! Äntligen.! En ny barnvagn ska vi hämta på lördag samt en hel del shopping eftersom att Saga fyller år och det blir kalas på söndag :)
Dagisplats har jag äntligen fått till Kevin bara det att det är på ett annat dagis än vad jag sökt :S Men men det blir nog bra ändå. Jag får väl begära flytt sen så han hamnar på samma ställe som sin syster.
Och idag dök det upp ett erbjudande!!! :)
Ett erbjudande som kan innebära en flytt :) Jag håller tummarna för att det blir så... Men vi får se. Jag hoppas!!

Som sagt. Det börjar ordna upp sig och nu tror jag nog att mitt bloggande kommer att rulla igång igen :)

Jag hoppas att det är bra med er som tappert kikar in och väntar på uppdatering!

Många kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt för er! Och spännande med erbjudandet!

Blev såklart väldigt nyfiken ;)



Kramar!

2012-04-17 @ 21:03:35
URL: http://theresestankar.blogspot.com
Postat av: Malin O

Härligt att det ljusnar för er =) Ja, har saknat din blogg, gått in flera ggr/v men ingetnting så nu hajade jag riktigt till att Yes, ett nytt inlägg ;-) =D

2012-04-18 @ 12:53:19
Postat av: Nina

Är glad för eran skull! Ha det bäst. Kram

2012-04-18 @ 18:21:35
URL: http://enungmammasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Din blogg har varit saknad! Och precis som Therese vart jag såklart galet nyfiken på vad det är för erbjudande! ;)

2012-04-22 @ 19:11:22
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0