Tråkigt, regnigt, snorigt & SUCK!

God kväll.

Hur  står det till?
Fy fasen vilken tråkig dag detta har varit!!!
Eller jag kanske inte ska klaga men inom mig så gnager rastlösheten samt orkeslösheten. Kevin liten är som sagt sjuk. Han har inte feber i alla fall men är jäkligt krasslig så i morgon ringer jag vårdcentralen för att se om vi kan utesluta lunginflammation. Jag tycker att det är bäst att vara på den säkra sidan.
Saga och jag bakade oss en sockerkaka.



Den blev jättegod!
Sen blev det lite mys i soffan när Kevin vaknade upp efter sin förmiddagsnap.



Han är så kramig och pussig så det är helt otroligt!
Han velade leka men jag orkade inte. Idag har jag känt mig så himla trött och seg och jag har inte haft inspirationen att göra NÅGOT! Jag gjorde så att jag ringde mamma. " Vi har tråkigt! Kan inte du komma och hämta oss" Jag kände verkligen att jag höll på att bli galen innanför dessa väggar! Jag tycker att jag inte gör annat än att sitta hemma...... på vardagsrumsgolvet........ och...... leker..... Inget emot det men ibland måste man bara bryta av och göra annat och vädret ute var ju inge lockande att vara ute i precis.

Mamma kom och hämtade oss i alla fall och vi tillbringade resten av dagen där. Vi åt mat, fikade och tittade på tv (dokumentär om 11 september twin towers)
Tänk att det är 10 år sedan!! Jag kommer så väl ihåg den dagen, som om det vore igår!
Skänker en tanke till dom drabbade idag!

Efter att ha fått skjuts hem igen så la jag Kevin vilket inte var det lättaste samtidigt som jag skulle ordna kvällsmat till mig och Saga och velade se Moreusprogrammet men jag missade halva, tet blev kallt och när Kevin väl somnat så var det dags för Saga att hopp i säng. Ja nu sitter jag här efter att ha blivit avbruten ett antal gånger av lillen. Stackaren måste ha riktigt ont i halsen.
Jag vill att han blir frisk nu!
Fyyyy jag känner också av det. Smått ont i halsen och täppt i näsan och snorig..... Suck!

Detta har verkligen varit en Tråkig, Regnig och Snorig dag!



Hoppas att du har haft det bättre! :)



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0