Sockerkakebak.


Söndag... Och det regnar!

Vad gör man? Jag bakar i alla fall en sockerkaka med Saga :)
Kevin lilla sjuklingen ligger och sover en stund. Stackars liten har nu fått ont i halsen också! Hela natten har han varit krasslig och låter som en kråka. Snoret bara rinner och med nappen i munnen så kan han nästan inte andas. Åååå vad ont det gör i mammahjärtat att se sitt barn sjuk...!

Igår blev det filmmys här hemma. Jag och Saga tittade på filmen Nanny McPhee som jag inte sett förut. Den var jättebra, vi åt godis och myste på. :)

Nu ska det tydligen vara riktigt höstruggväder ett bra tag framöver! Regn och blåst *suck* Nu börjar perioden i issoleringscell!


Vad hittar du på idag?

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Malin O

Ha ha, Neo är livrädd för den filmen. Har köpt den för massa år sen så han kollade den i bilen på en resa till morfölädrarna. Han kan än idag (fast det är flera år sen) säga att vi ska sälja den där hemska filmen för han är t o m rädd för fodralet.

Är ju inte så att det är den läskigaste film han sett om man säger så s

2011-09-11 @ 17:25:04
Postat av: Emelie

Haha stackare. Vissa filmer sätter verkligen sina spår när man är liten :)

Det är som Saga då fast med låten mors lilla Olle. Jag levde mig in i den när jag sjäng den för henne som liten och på slutet skrämmer ju mamman iväg björnen och det började Saga storgråta över så direkt jag började sjunga på den så skrek hon rakt ut. haha. Det går bra idag men det höll i sig i flera år :)



Kraam!

2011-09-11 @ 21:19:15
Postat av: Nina

Hej hej! Jaså du tror det blir en flicka? :) Hade ju varit roligt men jag tror (har INTE kollat)att det blir en till pojk. Har haft de på känn sen vi fick Sebastian att jag och Linus skulle få 3 pojkar. Men vi får se. Blir lika glad vad de än blir för kön såklart :) Ja det är fina lgenheter här och Tommy (hyresvärden) är jätte bra och trevlig. De finns jätte bra med förvaring. Ett "rum" uppe på övervåning som är till för förvaring, en skrubb nere och ett föråd ute längst med huset. Så nog finns det förvaring allt ;) Våran lägenhet blir ju ledig. Ta den vejta! ;) Jag har också hört att det kostar mycket med elen här på vintern. Dock så kostar det nästan ingenting resten av månaderna. 0705951557 är numret till hyresvärden Tommy.Ja jag ska lägga ut lite mer bilder på huset. Lite före och efter bilder sen :) Ha det bra! Kram

2011-09-11 @ 21:35:36
URL: http://www.enungmammasdagbok.devote.se

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0