Så härligt!


Halloj!

Igår kväll var det riktigt myspys här hemma. Saga var ute och lekte men så såg jag att filmen Guldkompassen gick på 4:an så jag ropade in henne. Den velade hon se så vi satt här i soffan och kikade på film. Kevin satt också med oss och han satt så lugnt och fint och fipplade med sitt. Helt underbart att bara sitta med sina barn och mysa i soffan.
Filmen var ju såklart på engelska så jag var snäll och satt och översatte åt Saga :)

Efter filmen var slut så gjorde jag Kevin klar för sängen och nattade honom och jag ochh Saga myste vidare till Idol under en filt med lite chips och choklad :) Riktig mamma å dotter kväll blev det och vi skrattade och tokade oss :) När Idol var klart så la vi oss i sängen för Kevin vaknade upp titt som tätt förkyld som han är. Vi låg och myste allihopa tills vi somnade :)

Det var en riktigt härlig kväll.

Nu idag så har vi vaknat, ätit frukost och lekt som bara den och helt plötsligt plingade det på dörren och det var barnens farmor :) Kul att hon kom!
Hon drack lite kaffe och vi pratade och så skulle hon åka in till mora en sväng och Saga fick följa med :) Jag la Kevin för att sova och hoppade in i duschen så nu väntar jag bara på att han ska vakna så ska vi ut på en promenad i finvädret innan han ska få mat :)

SOLEN SKINER IDAG!
Helt underbart så nu ska jag ut och bara njuta. :)

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

MEN ÅH SÅ GOTT! :D Sockerkaka! Jajjemen. Det ska bakas idag! Så du tror på lillebror du.. hjälp! haha, men vi fårse. TVÅ förbaskade dagar kvar, längtar så inåthelvete ska jag tala om för dig.



KRAMAR!

2011-09-14 @ 13:55:09
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0