Promenix.


Snart kommer lillfia hem och då hade jag tänkt att vi skulle ta  en promenad ner till affären och handla lite. Jag känner att jag måste komma ut och röra på mig. Skulle vilja gå långa promenader men det blir inte av när man är själv. Det är så mycket roligare att gå tillsammans med någon. Nog är jag ut och går ändå men det blir ju bara korta bitar. Saga vill alltid ta kortast möjliga väg och blir nästan grinig varje gång man ska gå någonstans och hur kul är det? Det beror väl mycket på att hon vill vara hemma här och leka med sina kompisar också. Hon har ju cykel att cykla på men vet ni hur det låter då?
"Det är så jobbigt att ta den upp för backarna" Haha. Alltid är det något :)

Jaja nu får hon i alla fall lov att följa med ner till affären och sen tänkte jag att vi kunde gå förbi mamma en sväng.

Jag var och handlade igår så egentligen är det ingen brådis med något men det får ju bli min lilla anledning till att få gå lite längre :)
Kollade inte i icabladet förens idag och såg att dom hade billiga vindruvor vilket Saga tjatar om att hon vill ha jämt, så nu får vi väl köpa det då. Och så ska jag köpa hårfäärg som dom också hade erbjudande på 39:90 för Mood hårfärg vilket jag ändvänder och tycker är bäst. Sen såg jag på sista sidan att dom hade naturgodis lösvikt för 9:90 kg!!!! HALLÅ brukar inte det vara ASDYRT? Så det måste jag verkligen köpa.

My favorite is

Chokladdragerade cashewnötter!

Ååå så gott men älskar också pistagenötter, vanliga salta cashewnötter, dom där kryddiga majschippsen & rostad chilimajs. Gillar mer också men dom här är väl bland favoriterna.


See you later :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Chasewnötterna med choklad är faaaarligt goda! ;)

2011-09-08 @ 22:54:46
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0