Nu är kvällen kommen igen.


God kväll.

Idag har det varit en innedag. Har lekt för fullt med Kevin tills mamma kom vid 3 tiden och jag följde med för att slänga lite saker på tippen som inte blev av förut. Vi åkte och handlade sen var det dags att åka hem och laga lite mat. Mamma skulle upp till mormor och äta surströmming BLÄÄÄÄ haha. Jag tål inte ens lukten av det.

Vi lagade lite kyckling, ris och grönsaker och det är riktigt gott i alla fall :)

Kevin sov en liten stund på eftermiddagen men när han vaknade upp så måste han ha vaknat på fel sida. Ingenting dög vad man gjorde. Satt han i knät så skulle han ner och när han kom ner så skulle han upp. Leksakerna som jag gav honom puttade han bort och jag fick inte göra någonting annat än att vara med honom.



Så här ledsen var han. Stackars liten.

Och innan han somnade var han så här glad....



Då var det bus och lek med Saga :)
Han böjer fram huvudet för att man ska se honom, han är så jäkla söt! Han verkligen älskar sin syster! Direkt hon kommer hem ifrån skolan så skriker han rakt ut och det spritter i hela kroppen. Saga får honom att skratta hur mycket som helst, mer än vad vi lyckas med haha.
ÅÅÅÅÅ vad jag älskar min underbara barn! Nu ligger dom och sover gott i sina sängar och jag dricker lite te och har tänt lite ljus som glittrar lite här och var. Så mysigt. Har kollat på bonde söker fru också som började idag. Tänk att man ska fastna i alla dessa program nu igen :) Men någon sysselsättning ska man väl ha när barnen har somnat för dom där "måste ta tag i" orkar jag oftast inte med ändå.
Varje dag tänker jag att jag ska ta tag i något här hemma när barnen har somnat men det blir aldrig så. När dom har somnat så kommer tröttheten och sköljer över en så det är helt sjukt! Jaha och här sitter jag igen, utmattad, och orkar ingenting mer tänker jag varenda kväll.

Hoppas att du har haft en bra dag.


Trevlig kväll!





Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0