Höst!




Ja nu är väl hösten här på riktigt! Regn och rusk var och varannan dag tycker jag!
Alla årstider har ju sin charm men visst känns det lite deppigt att tänka på vilken lång kall period vi har framför oss.

Nu är det dags att baka lite äppelpajer ellerhur?
Men jag får nog vänta till min kärlek kommer hem innan jag gör det. Han älskar verkligen min äppelpaj och skulle bli såååå avundsjuk om jag gör en utan att han får smaka haha. Jag gör äppelpaj på ett amerikanskt recept. Godare har jag aldrig ätit. Så himla gott och så ska man såklart ösa med vaniljsås MUMS! :)

Några av höstens måsten:

Gå i skogen
Äppelpaj
Varma mackor med svampstuvning
Te och kanske nå skorpor till
Myskvällar med tända ljus, filt och en bra film eller tv-program
Tofflor!
Stickade tröjor


Vad tycker du hör till hösten?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig blogg! :) Kram!

2011-09-08 @ 13:57:45
URL: http://lilleluttan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du lär ju lägga ut receptet på äppelpajen! ;)

2011-09-08 @ 22:52:30
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0