HJÄLP!


Nu behöver jag DIN hjälp om du vill vara snäll!

Jag vet inte vad som har hänt. Om det är jag som har ställt till det på någe vis. Men när jag går in på mig bloggsida så upprepar den sig 2-3 gånger om man klickar sig neråt!
Är det bara åt mig det blir så eller är blir det så när du också går in på min sida?

Det skulle vara jättesnällt om ni som kikar in skulle kunna lämna en kommentar om detta. Så att jag vet.
Och om det nu är någon som är bloggkunnig och vet vad som hänt och kanske vet hur man ordnar det så får du gärna hjälpa mig och förklara.

Detta var konstigt....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser då inte konstigt ut på min sida.. :)



Ska se till att testa äppelpajen nån dag! :D

2011-09-09 @ 13:04:10
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0