Hissgardinerna.


Så här blev det med dom nya hissgardinerna.



Köpt på dollarstore 90:- Men som sagt så var det nästan så att jag ångrade mitt köp ända tills jag nålade dit spettsbandet :)
Se vad lite kreativitet kan göra. Men jag får sy fast det riktigt sen.



En närmare titt.



Köpte också denna ljuslykta 20:-


Sitter och kollar på filmen Dumpad som går på tv6. Har sett den förut, den är bra. Men det går inget vettigare på tvn just nu.
Snart kommer också älsklingen hem ifrån jobb :)


Önskar er en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Malin O

Vad fint det blev =)

Å viken underbar resa ni verkade ha, fantstiska vyer =D

Det är stort då de små tar sina första staplande steg å sen kutar dom på ;-)

2011-09-02 @ 18:52:00

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0