Helg!


Hallå hallå :)

Nu är helgen kommen och jag har fullt upp!
Igår kom älsklingen hem och barnen var helt överlyckliga att deras pappa var hemma igen. Det blev mycket bus och lek :)

En vacker blomma fick jag!



Gulliga älsklingar!
Vi myste till det med tända ljus och kvällsmat med varm choklad som jag gjorde :P Mums va gott det är med riktig varm choklad!! Det var bara en klick vispad grädde som fattades :)


Just nu är Saga i skolan, Kevin sover lite och jag ska snart tvätta lite kläder.. Jag har satt upp tvättid i morgon på kvällen men jag har såååååå mycket tvätt så jag sprang ut och kollade tidigare och då var det ledigt nu mitt på dagen så då kan jag ju dela upp allt på 2 dagar :)
Det är så hiimla jobbigt när man har varit van att ha en tvättmaskin inne och tvätta en maskin om dagen och hänga upp men för ett tag sen när jag tvättade så luktade det bränt och nu vågar jag INTE använda den. Så nu får jag börja tvätta ute i tvättstugan och där får man sällan någon bra tid. Jaja thats life.


Jag har en hel del att göra i helgen så jag antar att det inte blir att blogga något.
Så denna helg tar jag en bloggpaus och återkommer till veckan igen :)
Men vem vet. Kanske jag får en lucka och bara måste.. Haha.

Jag önskar er en riktigt trevlig helg i alla fall!




Min lilla rocker! Jätte faschinerad av lampor och skor är han! haha.

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för din långa fina kommentar!! :) Detta gjorde sej väldigt påmint för mej (inte för att jag blev så ifrågasatt men just själva känslan infann sej ändå) när jag va på utbildningsdagar med jobbet uppe i Idre. Ibland kan det kännas, för att man inte säger sanningen och heller inte vill börja säga en massa anledningar, att man liksom blir sedd som "en liten flicka" alltså jag vet inte hur jag ska förklara, men på denna träff fick jag av flera höra: Men du kan gå in på vårt rum istället om du vill ha lite lugn å ro... Jag menar HALLÅ!!? Jag väljer ju själv att vara med på fest där folk dricker å har inget problem med det, men när någon antyder nåt sådant så tar liksom min vilja att vara med slut! Svårt att förklara, men ändå... Hoppas att du och familjen har en jätte fin helg. Lillplutten din har ju blivit så stor å så fin å jag får sitta i grannkommunen och skämmas för att vi inte har träffats mer! :P Vi får ta å göra det! Du är också en sån fin tjej Emelie och tänk vad du har gått igenom, att stå brevid en människa som förfaller och sedan reser sej upp igen. Vilken resa! Många kramar!! //Therese

2011-09-17 @ 21:34:06
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Linda

Najs blogg :)

2011-09-28 @ 22:09:14
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0