God morgon


Här är man uppe med tuppen. Jag som trodde att jag skulle få lite sovmorgon idag men ack så fel jag hade haha. Kevin var vaken 2 timmar mer än han brukar. Jag förstog inte varför han inte velade somna för trött var han men efter 2 timmar så började han stöna och ta i så han inväntade väl ett bajslass haha :)
Men sen somnade han sött i alla fall så därför trode jag att jag kanske skulle få sova lite längre men men.

Vi klev upp och åt frukost sen ploskade jag lite, vi lekte, jag dammsög och så hoppade vi i badet. Efter mys och lek i badet fick han lite mellis och nu ligger han och sover i sin säng :)
Jag har passat på att plocka ur diskmaskinen och småstädat lite under tiden.

Idag har regnet bara öst ner! Det var nästan som en känsla utav tropiskt regn här ett tag :)

Dagen idag har vi inte så många planer, det visar sig vad vi hittar på.

Kraaam!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0