Förkylning.




En förkyld liten kille har somnat på golvet.

Stackars liten! Han började nysa och blev snorig igår och min ensamma kväll blev inte ensam igår. Kevin vaknade upp och var ledsen så jag tog upp honom så att han fick ligga på mig. Han var jätteledsen och snoret bara rann!
När han nästan somnat så la jag ner honom i sängen brevid mig men då skrek han rakt ut. Jag tog upp honom igen och så där höll det på. Han skrek och var ledsen om vartannat och kunde inte somna om igen.
2 timmar höll vi på och jaag insåg ju såklart att det var lika bra att jag också la mig. Så jag tog beslutet att han skulle få sova brevid mig hela natten och det gjorde jag nog rätt i. Efter att ha sovit i någon timme tillsammans så började det igen.
Det var precis som att han hade ont någonstans. Jag tänkte att det kanske var öroninflammation på g igen. Men i morse när vi vaknade så var han som vanligt och i öronen så såg jag ingenting.

MEN.
Igår så upptäckte jag att 2 tänder är på väg fram. Så nu har han snart 6 tänder! Dom 2 som sitter brevid framtänderna uppe är på väg ut så det kan mycket väl ha varit det somm krånglade och gjorde ont. Lilla vän <3

Nu på morgonen har det varit som vanligt i alla fall och vi har busat och lekt men nog märks det att han är förkyld och lite hängig ändå. Jag lla ut fårfällen på golvet och la en filt över honom och så låg vi där och myste tills han somnade :)


Tro vad som händer idag då?
Det ser ut att bli fint väder i alla fall så kanske det blir en promenad. Jag får bädda ner Kevin varmt och skönt i vagnen. Det ser sååå mysigt ut när dom små är nerbäddade. Jag skulle vilja byta plats med honom då haha.


Vad har du för planer idag?


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0