En kamera TACK!


Sitter och irriterar mig på hur fula alla bilder är som jag lägger upp! Nu menar jag inte det som pryder bilderna utan snarare kvaliten. Dom är suddiga, brusiga, mörka och tråkiga!

Nu är det ju så att det är mobilbilder så vad kan man förvänta sig. Våran digitalkamera är i stort sett kaputt så den anstränger jag mig inte ens för att använda och vad återstår då? Jo mobilen.

Ååååå Snälla snälla tomten! I år önskar jag mig en riktig kamera.

 

En systemkamera skulle jag vilja ha. Ingen avancerad utan en enklare men som tar mycket bra bilder ändå. Jag vill ju såklart kunna ta vackra bilder på mina söta söta barn!
Det känns så tråååkigt att inte kunna lägga upp fina bilder på bloggen också. Det känns ju nästan som A och O.


gonatt och sov så gott.
Dröm fina drömmar så ska jag drömma vidare om en kamera :)


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0