Det blev en tur ändå.


Det blev att gå ut på en promenad i alla fall :) Regnet gav upp så då begav vi oss ut och ner mot affären.

Jaaa och det var som jag trodde. När jag kom fram till naturgodiset så stog det en skylt där om att det var tryckfel i ica-bladet. Synd det då. Det skulle stå 99:90 istället för 9:90 haha och det kan man ju förstå att dom aldrig skulle sälja naturgodis för 9:90 kg! :)
Men jag fick ju ändå lov att kolla. Men kan ju alltid hoppas ellerhur :) Jag fick i alla fall handlat vindruvor åt Saga och hårfärg åt mig.



Kevin i vagnen och Saga på cykel och som jag skrev tidigare så blov det ju såklart sura miner ifrån Saga när jag berättade att vi skulle ta en promenad. Vet inte hur många ursäkter hon hade till att det var jobbigt. Men det går väl över snart.

På vägen så såg vi en supersöt liten fågelunge!



Den smälter in ganska bra bland löven. Den var verkligen superliten och rund som en liten boll. Åååå sötfågel! Vi stannade ett tag och tittade på den och kunde gå ganska nära ändå :)

Sen promenerade vi vidare till mammsen där jag drack lite kaffe och vi lekte med Kevin. Vi fick skjuts hem igen för att mamma skulle ändå ner till brorsan och lämna bilen för att han skulle låna den i morgon och Kevin var så trött. Han låg och myste på mig sista tiden vi var där.
Hem och gjorde välling och la Kevin, han tvärslocknade sötnosen och nu har Saga precis fått i sig kvällsmaten och ska gå och sova.

Ja så nu blir det myskväll i min ensamhet här i soffan. Idag är det Torsdag vilket brukar betyda att min kärlek kommer hem men inte denna gång. Han skulle bli borta längre :(
Det käns lite annorlunda.


Önskar dig en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja visst är det! :) Jag kikar in fler gånger kan jag lova ;) Kram!

2011-09-08 @ 20:55:22
URL: http://lilleluttan.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0