Blir galen!


Ååååh jag blir snart galen på detta bloggdesignande!
Nu har jag ändrat design men det är en massa småändringar som ska göras och så har profilbilden försvunnit och jag får inte dit en ny!
En header "bilden med småbilder och text som visas högst upp" ska bytas ut mot en mer personlig men behöver hjälp! Brorsan skulle se om han kunde fixa så jag hoppas att han snart hör av sig :)

Men ni får väl helt enkelt ha lite överseende med hur det ser ut här på bloggen framöver.

Nu ska jag hopp i säng tror jag.

Men herregud! Tittar ni på svenska hollywoodfruar!



Isabel har jag inte fått någon konstig uppfattning om, hon verkar helt ok i alla fall. 
Maria
Åååå så mycket jag tycker om den kvinnan! Hon är naturlig, charmig, underbar och rolig fast hon inte vet om det. Haha. Hon är härligt blond om man säger så.
Gunilla Är ju helt enkelt blåst och helt bakom flötet. Ja vad säger man!
Agnes Nicole Är ju galen om hon fått för sig att hon kan sjunga och är en bra skådespelare. Vilken planet har hon kommit ifrån egentligen. Den där rösten ger mig rysningar. Hela hon ger mig rysningar. Vem tror hon att hon är? Hade inte velat stöta på henne en mörk natt!

Detta är min uppfattning!


Sov nu så gott!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0