Värdelös film!


Om du funderar på att kika på den svenska filmen Ond tro så se den INTE. Åååå den var såååå seg och dålig. Linda kom som sagt hem till mig och vi satt och gottade oss med lite chips och dipp och vi funderade på vad vi skulle se på för film. Vi brukar alltid ha oturen att välja fel. Jaja så kan det gå men det var gott med chips i alla fall haha.

Klev upp i morse, åt frukost och lekte med Kevin, slängde mig in i duschen och gjorde mig i ordning. Kevin fick lite mellis och när det var dags för han att sova så tag jag en promenad med honom i vagnen bort till mamma. Så nu befinner vi oss här och så ska jag gå innan Saga slutar skolan så att jag kan gå upp till skolan och hämta henne :)
Solen skiner och det är skönt ute idag så då får man väl passa på att vara ute lite tycker jag :)

Nu ska det drickas lite kaffe. Ha det så bra!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0