Sötaste busungen ever!





Gullig va? :)

Tidigare idag så kom jag på Kevin att slita ut alla mössor och vantar som jag har i spegelbyrån! Han satt och flaxade glatt med en handske i varje hand när jag frågade vad han hade för sig :)
Jaja det var väl bara att plocka upp allt men jag fick bara lov att prova en mössa på honom och han blev ju så bedårande söt haha.

Idag har vi bara varit inne! Jag har känt mig sååå nere och orklös... Ibland har man helt enkelt såna dagar. Men men. Mamma kom förbii en sväng efter att hon slutat och hon fick äta lite mat här. Ris och kycklinggryta :P

Snart är det dags för sofftid. Idag är det ensam mamma söker och svenska hollywoodfruar som gäller. Lite te och tända ljus till det så blir kvällen fulländad eller neeeej....... Fulländad hade den varit med älsklingen här!!


Hoppas du haft en bra dag!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Rocka'Mama

Meen guuud va söt :)

2011-10-10 @ 22:58:12
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Rocka'Mama

Meen guuud va söt :)

2011-10-10 @ 22:59:00
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0