Skitgarderober!




Ja så här ser mitt städskåp ut just nu och jag bara väntar på att allt kollapsar!
Garderoberna vi har är alla gammla och slitna och väggarna ger vika så att hyllplanen rasar. Jag kontaktade orsabostäder angående detta förra sommaren och sa att jag måste få nya garderober pga detta. Det kom hit en gubbe och kikade på min garderob som  jag har kläder i och han skulle försöka spänna upp några skenor inne i garderoben för att få stadga men det hjälpte inte såå han skulle höra med chefen om nya garderober men inget har hänt.

Man känner sig lite orolig varje gång man öppnar garderoben i fall att man ska få en hylla i huvudet. Idag när jag skulle in i städskåpet så märkte jag att det var något som inte stämde. Hela högra sidan sätt lägre ner och bara sekunden efter att jag gick så rasade allt! Allt är mos och alla mediciner ur medicinskåpet ligger på golvet. Jag vågar nästan inte gå in dit nu och börja plocka i fall att man får något över sig.

Nu får det väl ändå vara nog och finnas själ till att få nya garderober! Att ringa orsabostäder är det första jag gör i morgon.
Jag vill ju inte vara rädd för att mina barn ska råka illa ut!


Annars idag så har jag varit hem till mamma som bjöd på mat. Fisk potatis och äggsås! Så himla gott! Jag har lekt med barnen mycket och jag har haft tvättid. Nu ligger jag i sängen och kikar på filmen natt på museet :)

Fy tusan vilken kyla det har varit idag!!
Nu är snön inte långt borta... Brrrr! Det känns lite depprimerande faktiskt att ha en lång och kall period framför sig nu.
Eller vad tycker du?


Gonatt nu! :)


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0