Nya blommor.


Jag köper nästan aldrig växter. Jag tycker att det lätt kan bli för mycket av det men nu har jag haft dåligt med sånt ett tag eftersom att vissa dött eller blivit otroligt fula. Jag har några trotjänare som hängt med och varit superfina i flera herrans år nu, väldigt tacksamt med såna :)

Men nu har jag köpt två nya växter och det är väl bara att hålla tummarna för att dom vill ta sig och bli fina.


Hjärtan på tråd som jag tycker är sååå himla fint...





Och så blev det en murgröna i en ampel som jag inhandlade på dollarstore för 20:- som hittat.



Finns det någon blommkunnig som har några tipps om skötsel på just hjärtan på tråd så får du gärna lämna en kommentar :)
Jag har nämligen aldrig haft en sån förut men har länge velat ha..


Vad gillar du för blommor/växter?

Jag är ingen som köper något med färger osv. Jag gillar mer gröna växter men älskar blommor på sommaren när det ska planteras ute såklart. :)
Vissa blommor gillar jag såklart, men det tråkiga med blommor som jag tycker är att dom blir så fula lätt. Orkideé är verkligen vacker men jag lyckas aldrig att få dom att överleva. Blommorna faller av och så kommer dom aldrig tillbaka haha. Jag har inga gröna fingrar jag heller :D 



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0