Ny vecka, nya möjligheter!


Godmorgon Måndag!

Vaknade halv sju! Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Varje morgon hoppas jag att Kevin ska somna om bara en liten stund till haha men icke. Nej det är väl bara att kliva upp och vakna till liv.
Snart är det dags att ställa om klockan till vintertid och medans andra känner lyckan över att få sova en timme längre så kommer jag att få lov att vakna en timme tidigare! :) YES!

Tro vad som händer denna dag då? Alltid lika spännande... Jag saknar verkligen mannen i huset!
Jag har ringt orsabostäder om garderoberna i alla fall och nu ska jag få nya men när vet man aldrig. Det var många borta nu eftersom att det är älgjakt! Åååå vad gott med älg! Nu för tiden är det så svårt att få tag på älgkött tycker jag! Finns det någon som har att sälja sen så hör gärna av dig! :)


Nu ska jag plocka lite här hemma. Ha det så bra så länge!
Kram!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0