Kevin går nu föresten :)


Den 14 oktober släppte Kevin taget och spatserade iväg, sen dess har han inte stått still en sekund :)

Haha jo då men nu knatar han på hela tiden så nu är det fullt upp att hänga med :)
Nu når han ju sånt som han inte nådde tidigare så lite saker har man väl fått tänka på att flytta men samtidigt så är jag en sån som tycker att sakerna ska stå kvar för att lära honom att det är ajabaja och ska stå där. Var sak har ju sin plats och om man skulle flytta allt och tar fram det sen så skjuter man ju bara upp problemet till sen för då är det ju spännande när det kommer fram sen istället.

Jag tror att det är viktigt att vara bestämd ifrån första början och visa vad som är rätt och fel, även om man inte tror att dom förstår så förstår dom mer än vad man tror :)



Nu är han överallt och ingenstans :)
Han är jätteduktig på att gå och nyfikenheten växer för allt nytt som han märker att han kan göra..

Igår hade vi en toppendag. Saga och Kevins farmor bjöd på tacos som vi åt här hemma och faster var också med och sen efter det så hyrdes det filmer. Vi kollade på filmen Rango. Hur bra som helst men är mycket bättre på engelska såklart som jag och Benny sett den på förut. Barnen nattades och sen blev det en film till för min och Bennys del. Baksmällan 2. Har du inte sett dom filmerna så gör det!!! Man skrattar, skrattar och skrattar! :D

Hejdå så länge :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Nix, har inte bytt lösen. Konstigt att det inte funkar? Tro om du har rätt? Jag smsar...

Sånt är förresten livet ibland. Men vi får försöka ses nåt!? En tjejkväll kanske framöver?



KUL att lillsötisen knallar nu :)

2011-10-30 @ 20:33:25
URL: http://endelavmej.wordpress.com
Postat av: Sandra

Det är bra! Man ska vara konsekvent redan från början! Hatar när folk liksom rättar sig efter ungarna, som om att det är dom som bestämmer.. Och så undrar dom varför ungarna blir bortskämda sen? :P Barn ska lära sig att dom inte få pilla på preciiiis allt! ;)



Å helskotta va söt din lille prins är! :D

2011-11-08 @ 18:26:48
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0