Har satteliter lysen?


Har tänkt att blogga flera gånger idag men det har dykt upp något hela tiden. Nu är klockan mycket, eller jag känner i alla fall att jag är trött så nu blir det gonatt för min del.

Men det bästa idag haha, var att Linda kom hit och hon sa att det skulle vara ovanligt mycket stjärnfall just idag. Vi gick ut och kikade och det var stjärnklart och kallt så in i bomben. Det är precis som att det ska komma snö. Men i alla fall så står vi ute på gräsmattan och kollar upp emot himlen. Vi ser inte ett enda stjärnfall men helt plötsligt säger Linda "Men där! Titta är inte det där något? Ser du att det åker något sakta där?" Jag säger "Jo Linda men det där är väl en sattelit dom brukar man se lite tittsom tätt" Linda "Jaha jag viste inte att man kunde se såna men har dom lysen?" Haha det tyckte jag var roligt. Svaret från mig var att Nej Linda men solen lyser väl upp dom. Haha vi skrattade gott i alla fall. Jo men dom kanske åker runt med strålkastere där uppe haha! Du är go du Linda :)

Love you!!


Gonatt till er och sov så gott!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0