Fredag morgon.


God morgon!

Nu måste jag ju skärpa mig ellerhur? Bloggandet har verkligen hamnat på sista prio den sista tiden men jag har haft mycket att göra och då blir det helt enkelt så...

Vi har vaknaat, ätit frukost och Kevin har fått bada med pappa. Han ÄLSKAR verkligen att bada och kommer jag in dit så ska han leka tittut och drar duschdraperiet fram och tillbaka :)



Han är så otroligt glad hela tiden och det är så roligt nu när han förstår så mycket och han ska busa och leka om vartannat :)

Hoppas att allt är bra med er i alla fall och att ni inte gett upp min blogg helt... För nu ska nog bloggen komma igång igen. Det känner jag på mig ;)

See ya! Kram..


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja det e ju viktigt att dom små liven får vatten har jag lärt mig och kände att det kunde vara ett bra tips, puss o kram

2011-10-30 @ 21:45:42

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0